söndag 2 januari 2011

super krafter

Jag förstår inte hur jag vill eller vad jag känner, jag gjorde ett beslut för någon månad sedan. Jag trodde att det skulle hålla men varför velar jag fortfarande fram och tillbaka ? Jag trodde jag var säker men tvivlar igen. Jag hatar detta, its breaking me down, det känns skit jobbigt att ha två tankar helatiden som motsäger sig själv och om jag verkligen ha bestämt mig för det ena, så tvivlar jag igen efter ett tag. Jag kommer ingen vart, jag har stannat för längesen. Hur länge ska det pågå? Om jag ändå kunde hålla det jag tänker.

Måste det vara, ja eller nej ? Kan det inte bli något på mitten?

Det vore skit tufft att ha superkrafter xD eller det räcker med mindcontrolling xD jag är riktigt impad på psykologer och dem som kan kontrollera ens tankesätt genom att psyka en. Vad smart man borde va och vad möjligheter det skulle finnas. Eller genom vanlig konversation kunna ta reda på massvis med privata information xD

Ooooh tänk att kunna bli osynlig xD vad kul man kan ha xD om man frågar en kille om vad han skulle göra om han var osynlig, skulle svaret säkert bli peeping xD vad skulle en tjej ha gjort ?

Tänk att kunna höra andras tankar eller bara kunna flyga in i personens kropp och vara en stalker, kunna känna hur personen känner och tänker, vad intressant det skulle vara xD eller att kunna läsa av det minsta lilla av kroppsspråket xD funny

Om man kunde stoppa tiden skulle jag ha stoppat den nu, ooh timestopper är ju kul det med xD stop, slap slap slap slap xD

Att kunna dra tillbaka tiden skulle också vara en grej xD äta kebab, dra tillbaka, äta kebab, dra tillbaka xD

Att kunna spå i framtiden är nog läskig, läskig och lugnande xD

Telepati? Nej jag vet kontrollerande telepati låter bättre xD eller nja som att leka the sims :p

Vad sägs om teleport ? Jumper xD

Flyga ? Skjuta laserbeam med ögonen xD mikurubeam xD

Vem vet, vi människor har säkert dolda skills som vi inte har hittat, jag har ju x-ray ögon xD " its definitely a D"
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar