måndag 3 januari 2011

ps1

Någon som vill köpa ett ps1 med ca 20 orginala och 100+ brända spel ? Med två handkontroller och två mmcard? Gammal klassiker ju

Höhö jag sålde min nds för 740 kr inc m3lite. Sakna dig ds, inte för att jag spelade så mkt på den men ändå. Haft den ett tag, kärlek fan. Psp next ? XD blir nog inget xD är fan pank.

Saknar min htc hero med som jag sålde för 2000 men ja, ingen iphone iaf xD om man ändå kunde ha apple market på android. Oh tega2 mobiler kommer snart, mobil med 2 processorer, imba.

Jag vill ha någon jag kan krama om

Undra hur man känner sig när man är gammal? Dålig hörsel och syn, ingen kraft, ingen apitit. Ingen hobby. Nintendo wiiiiiii, yeah xD

Vad underhåller vuxna människor med ? Min far spelar red alert xD morsan snackar i telefon och tittar på tv samtidigt, mormor gillar att lyssna på morsans samtal, mormors mor gillar titta på tidningar. Syrran med sin mmorpg/facebook, brosan med sin manga/anime, jag med min dagdrömma. Jag kan tänka mig gå runt och kolla på japansk kvinnor under kjolen när jag är 80 bast xD kanske ha 5 tänder kvar och sjunger på stephys låt "he wont let me cry". Hmm stephy har nog blivit astrid lindgren vid detta tidpunkt xD but once love, always love. Tror säkert att jag kommer få en pizza-mage. Quite sexy xD

Det är läskigt när man märker sig själv att tidigare ha gillat en sak men inte längre.

Havet är läskig, livet är läskig och jag vill till maid-cafe xD akb vill jag till. Jag vill till asiatiskt massageställe där tjejer står på ens rygg xD oh

Jag vill spela en bra vusual novel, men har inte ens klarat fate/stay night, har spelat 8 timmar på den -_-

Jag saknar köttbullar

Vart tog min fashion känsla vägen ? Har inte tittat på kläder skit länge

Jag vill vinna stort på lotto och köpa upp stephy tang en dag xD och bara glo xD

Köpa upp taeyoon i 4 min så hon kan sjunga klart you were born to be loved $_$

Fan vad blog-appen drar mkt batteri -_-
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar