onsdag 5 januari 2011

light

There is the light........or not ?

Manga, hmm många säger att läsa böcker är bra, men funkar inte manga lika bra ? Kanske inte lika mycket text men tänk er, en manga som one piece har ju och kommer att ha över 500 chapter borde vara ganska mycket text sammanlagt. Manga är kul att läsa, jag beundrar drawingen, fint fint. Håller på att läsa I"s som är 15 volymer som har ca 130 chapter eller nåt ganska okey, älskar ritsättet, dreaming away, jag har aldrig gråtit av en bok men nästan av en manga xD värre än drog xD jag väntar tills på varje torsdag då one piece och bleach släpper en chapter xD

Ohh undra om det är svår att sluta röka när man är beroende ? Oh det mest beroende som inte går att sluta är väl sex, anser människor ? Oh saknar ryggmassage xD någon är skyldig mig xD kommer nog aldrig få igen...

Sex är skönt anser många, kan göra ont, kan vara beroende, kan vara relaxing. Många kan tycka det är en vanlig sak, andra tycka ett sätt att komma närmare partner. Finns också dem som har en rädsla för sex. Många unga vill bli av med oskulden vid tidigt ålder. Sex kan förändra ditt liv, do it safe xD fan skriver jag om, aya för trött...........
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar