lördag 1 januari 2011

gaming

Första dagen på året. Kan man tänka sig? Det är redan 2011, tiden går så snabbt och snart är man gammal nog för att skaffa barn och familj. Måste man växa upp? Måste man vara som alla andra och följa strömmen ? Jag kan väll gå hand i hand med en 18 åring vid 30 ? Eller räknas det som pedofil? Varför ska man bryr sig om vad andra tycker ? Jag lever ju för min skull.

Flashback, jag har sedan liten varit en ganska blyg, tystlåten och skit snäll brat, eller nja, bortsett från allt ond jag har gjort xD och det är quite mycket. Varför är jag snäll mot alla ? Särskillt kvinnor, jag är så mjuk när det gäller tjejer. Varför är jag snäll när jag vet att folk utnyttjar och trycker ner en ? Det spelar ingen roll hur elaka folk uppför sig, så länge dem ler mot mig igen är jag cool.
Jag har nog ändrats, jag kan inte längre le tillbaka. Jag kan inte längre förlåta folk lika lätt som jag gjorde förr. Det känns samtidigt som om jag har stängt in mig själv, jag vågar inte öppna mig för andra längre.
Det känns läskigt, jag känner inte igen mig själv, jag vet inte vem jag är längre.

Jag kan fortfarande inte fatta, hur elak en människa kan vara. Denna värld är läskig, har en känsla av att jag inte tillhör denna värld.

Hmm ajuste ja, ny blogg från blogspot xD mobilblogga xD bara massa tankar innan läggdags xD

Hm år 2010 har varit en halv bra år. Började bra, slutade inte så bra. Jag fick upp plugg känslan men nu känner jag mig dystert, depprimerad och har ingen ork, fysiskt och psykiskt. Det var länge sedan jag kände en sån depression och ångest. Känns som om jag levde i två världar. När man minst anar det så bryts världen mitt itu.

Är så avundsjuk på david som åker till japan snart. Han kommer bli en stor otaku där xD me want 2

Android är så mycket skönare än apple xD förutom market xD

Nu blev jag sugen på en sån stor beef-köttbit, 75 procent färdigstek, med grönsaker, bröd och ett glas rödvin, samt chokladpudding som efterätt xD

Mjo man kan hata och älska en person samtidigt, eller ne, hata och sakna xD

Ohh idag hade jag tråkig och ville umgås med farsan en snutta och på ett nördigt vis. Så jag tankade ner red alert 3 ( krig/strategi) och lanade med farsan, brosan och syrran xD sjukt roligt xD yepp vi är nördar xD
Med morsan lagade jag mat xD

Jag är desperat



Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar