tisdag 4 januari 2011

cant sleep

Yes ligger just här i min säng och självklart kan jag inte sova. Har haft sömn problem i en månad snart. Bror min ligger och snarkar ikapp med hans japansk musik, oh det var visst någon lugn koreanskt. Vad brukar ni hitta på när ni inte kan sova ? Själv brukar jag ta fram mobilen och surfa samt spela spel, vilket leder till att jag förblir vaken tills mobilen slocknar.

Det finns så mycket jag vill veta, så mycket jag vill lära mig, men jag är lat, för lat. Jag har inte ens anmält idioten som lurade mig på 500 riksdollar. Ska eller måste göra det snart, då jag vet att jag definitivt får tillbaka dem. Jag hatar människor som luras.

Oh jag läste nyligen en oneshot manga, kort manga på 42 sidor, it was quite good. Jag vill med tillverka en egen xD smart, blir en story om my girl and me som en gåva till henne xD shit romantiskt xD få bli när jag hittat min rätte. Det blir bara jobbigt annars. Jag har alltid varit en person som vill göra andra glad, offrar till och med tentaplugg.

Ville köpa sådana anime pvc figurer, shit ingen billig hobby, kostar minst 500-1000kr -_- varför ska dem kosta så dyr? Ifs dem är detaljrika med gud 500 för en 9 cm stor plast figur =\ visst ãr dem söta men för dyr, skulle hellre köpa manganoveller. Shit att vara en otaku blir dyr som hobby, aya få nöja mig med piratversion xD

Tänk om det finns otaku girl xD kanske inte så nördigt men lätt otaku skulle vara söt xD eller behöver inte ens vara besatt, bara ha en gnutta intresse för det, min dröm tjej xD en tjej som diggar anime, manga, visual novels, gameing, kines och har glasögon, lite blyg, håller sig till en, snäll, söt, röker ej, dricker inte, snusar inte, har lite humor, what a perfect girl xD dessutom en liten plus om hon kan sjunga, spela piano eller laga god mat xD

En tjej bör kunna laga åtminstonde lätta måltider xD

Dunk dunk dunk dunk är jag nervös ? Varför är jag det om jag nu är det? Finns inget att vara nervöst över. Känner mig så handikapat -_- jag måste bli bra snart
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar